maandag 19 november 2007

Het eerste weekend bij ons

Het gaat goed met Opal.

De eerste nachten in het weekend was ze voorbeeldig (zaterdag de hele nacht doorgeslapen tot 7:45 uur en 7:30 uur op zondag). Hopelijk gaat dit zo door, want het is 's nachts toch wel erg koud om buiten te staan! Op dit moment is ze overdag een half uur tot een uur wakker en dan valt ze weer voor zo'n zelfde tijd in slaap. Ze lijkt inderdaad heel ondernemend en nergens bang voor. Ze kent ons inmiddels ook al aardig en kruipt het liefst op schoot om daar als een blok in slaap te vallen. Zondag zijn we even met haar in een parkje geweest waar ze ook al snel de wereld ging verkennen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste familie van der Klauw,

We hebben genoten van het leuke filmpje van Opal, en hopen dat jullie er weer veel lol mee beleven.
Wij hopen weer in het voorjaar een pup te mogen opvoeden.

Vriendelijke groeten uit Bergen.
Erna en Frans de Lange

Martine zei

Hallo familie van der Klauw ,,

Ik ben Martine en ik ben het buurmeisje van het vorrige gezin. (fam. Muskens) Ik ben om de dag bij Zanka en haar puppy's geweest. De liefste puppy was Opal!! Die kwam altijd vrolijk achter me aanrennen, en was gek op de camera.
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met de LIEFSTE anthousjaste, grappige, vrolijke puppy !(Haha)

Ik zal elke maand op jullie site kijken om te zien hoe het met Opal gaat.

Lieve groetjes van Martine

Anoniem zei

hai