vrijdag 16 november 2007

Een nieuw huis voor Opal

En dit is dan Opal



Moeder Zanka zal het weer rustig krijgen (en niet te vergeten het fokgastgezin!).








Het was druk bij het KNGF.








En natuurlijk is ze een echt knuffelhondje.






Thuis gekomen heeft Opal eerst de kamer verkend en "keurig" haar behoefte gedaan op het kleed (tja wat wil je na zo'n ervaring?). Het lijkt al een ondernemende tante, die niet snel bang zal zijn. De tijd zal het leren.


Toen Opal in haar mand werd gelegd viel ze als een blok in slaap.






1 opmerking:

Anoniem zei

HAllo fam vd Klauw..
Leuk om wat te lezen over OPAL.Wij hebben OKAN als pup, het broertje van Opal. IK ga jullie Blog site bij mijn favorieten zetten, zo kan ik op de hoogte blijven van de belevenissen van Opal. Ik houd voor Okan de blogs op de hyve site bij..Zoals ik ook gedaan heb voor Capi onze eerste pup welke volgende week naar school gaat..!!
Tot ziens
Met vriendelijke groet
Myrna en Okan (en CApi)